Zarząd firmy MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY ADVISORY SERVICES - MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY (CEIDG)
MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY ADVISORY SERVICES, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem KOŁOBRZESKA 17, PL-02-923, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY ADVISORY SERVICES: 5321349387. REGON MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY ADVISORY SERVICES: 14213518700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY
Więcej informacji o MAŁGORZATA CIEŚLAK-BELGY ADVISORY SERVICES
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.