Zarząd firmy MAŁGORZATA ADAMCZYK FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ARKUSZ - MAŁGORZATA ADAMCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA ADAMCZYK (CEIDG)
MAŁGORZATA ADAMCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁGORZATA ADAMCZYK FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ARKUSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-02-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁUŻYCKA 55, PL-30-658, KRAKÓW. Główny zakres działalności MAŁGORZATA ADAMCZYK to Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury (PKD główne: 17.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów tekstylnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury, produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP MAŁGORZATA ADAMCZYK FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ARKUSZ: 6791034799. REGON MAŁGORZATA ADAMCZYK FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ARKUSZ: 12125124000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA ADAMCZYK
Więcej informacji o MAŁGORZATA ADAMCZYK FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA ARKUSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.