Zarząd firmy Malaga Design Dudzińska, Jedlińska, Pegza - Dudzińska Agnieszka Joanna
Dudzińska Agnieszka Joanna jest w zarządzie KRS MALAGA DESIGN DUDZIŃSKA, JEDLIŃSKA, PEGZA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Dudzińska Agnieszka Joanna jest również w zarządzie MALAGA DESIGN DUDZIŃSKA, JEDLIŃSKA, PEGZA, która została założona 2021-12-22 i ma siedzibę przy UL. WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA 16, PL-02-013, WARSZAWA. KRS MALAGA DESIGN DUDZIŃSKA, JEDLIŃSKA, PEGZA zajmuje się działalność w zakresie specjalistycznego projektowania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP MALAGA DESIGN DUDZIŃSKA, JEDLIŃSKA, PEGZA: 7010502787. REGON MALAGA DESIGN DUDZIŃSKA, JEDLIŃSKA, PEGZA: 36223656400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dudzińska Agnieszka Joanna
Pozostali członkowie zarządu
Agata Marta Jedlińska | ||
Katarzyna Krystyna Pegza |
Więcej informacji o MALAGA DESIGN DUDZIŃSKA, JEDLIŃSKA, PEGZA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.