Zarząd firmy MAŁA CZARNA-KAWIARNIA I SKLEP MAŁGORZATA BIAŁYK - MAŁGORZATA BIAŁYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA BIAŁYK (CEIDG)
MAŁGORZATA BIAŁYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAŁA CZARNA-KAWIARNIA I SKLEP MAŁGORZATA BIAŁYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem ZDROJOWA 25-27, PL-57-320, POLANICA-ZDRÓJ. Główny zakres działalności MAŁGORZATA BIAŁYK to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, przygotowywanie i podawanie napojów. NIP MAŁA CZARNA-KAWIARNIA I SKLEP MAŁGORZATA BIAŁYK: 8830008466. REGON MAŁA CZARNA-KAWIARNIA I SKLEP MAŁGORZATA BIAŁYK: 89048195800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA BIAŁYK
Więcej informacji o MAŁA CZARNA-KAWIARNIA I SKLEP MAŁGORZATA BIAŁYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.