Firma MAKSYMILIAN WEBER WEBER-BIZ MARKETING
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL65 2530 0008 2059 1067 7374 0002
PL92 2530 0008 2059 1067 7374 0001
PL89 1020 3352 0000 1102 0146 4783
PL84 1020 3352 0000 1302 0146 4775 |
Działalność PKD:
Firma MAKSYMILIAN WEBER WEBER-BIZ MARKETING została założona 2004-09-29 i obecnie mieści się przy UL. PIOTRKOWSKA 2756, PL-90-457, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to usługi w zakresie informacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MAKSYMILIAN WEBER WEBER-BIZ MARKETING (REGON 47327547200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
List żelazny dla Henryka Kani za 20 mln zł. Sąd znacznie podniósł oczekiwaną kwotę kaucji
Rosja sprzedaje więcej ropy, ale coraz gorzej na niej zarabia
Rosja bije rekordy w załadunku ropy na tankowce, ale coraz większa część surowca pozostaje na morzu, tworząc zator. Nadpodaż ropy na wodach obniża ceny i ogranicza wpływy Kremla, kluczowe dla
UOKiK ukarał operatora sieci Play. Ponad 108 mln zł za "rabato-sankcje"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 108 mln zł kary na operatora sieci Play, uznając, że stosowany przez firmę mechanizm utraty rabatów działał jak niezgodna z prawem kara umowna za