Zarząd firmy Maksymilian Smólski wspólnik spółki cywilnej SARMAX - Maksymilian Smólski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maksymilian Smólski (CEIDG)
Maksymilian Smólski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAKSYMILIAN SMÓLSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ SARMAX, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWA ZBROWSKIEGO 11210, PL-26-600, RADOM. Główny zakres działalności Maksymilian Smólski to Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa i konserwacja motocykli, działalność związana z grami hazardowymi, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli i inne. NIP MAKSYMILIAN SMÓLSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ SARMAX: 7962666533. REGON MAKSYMILIAN SMÓLSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ SARMAX: 14738296700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maksymilian Smólski
Więcej informacji o MAKSYMILIAN SMÓLSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ SARMAX
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może