Zarząd firmy MAKINA Katarzyna Piekut - KATARZYNA PIEKUT, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-11-28
Działalność gospodarcza KATARZYNA PIEKUT (CEIDG)
KATARZYNA PIEKUT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAKINA KATARZYNA PIEKUT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-11-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARII NIETRZEBKI 38/6, PL-96-300, ŻYRARDÓW. Główny zakres działalności KATARZYNA PIEKUT to Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników (PKD główne: 78.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania i inne. NIP MAKINA KATARZYNA PIEKUT: 5342135622. REGON MAKINA KATARZYNA PIEKUT: 38118763500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA PIEKUT
Więcej informacji o MAKINA KATARZYNA PIEKUT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.