Zarząd firmy Make Some Noise Live Elżbieta Andruszko - Elżbieta Andruszko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Elżbieta Andruszko (CEIDG)
Elżbieta Andruszko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAKE SOME NOISE LIVE ELŻBIETA ANDRUSZKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MŁYŃSKA 11, PL-46-023, WĘGRY. Główny zakres działalności Elżbieta Andruszko to Pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, naprawa i konserwacja komputerów i sprzętu (tele)komunikacyjnego i inne. NIP MAKE SOME NOISE LIVE ELŻBIETA ANDRUSZKO: 9910563555. REGON MAKE SOME NOISE LIVE ELŻBIETA ANDRUSZKO: 54316405000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Elżbieta Andruszko
Więcej informacji o MAKE SOME NOISE LIVE ELŻBIETA ANDRUSZKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.