Sprawozdania finansowe Makax
Dane bilansowe MAKAX
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 31 947 280,25 | 36 111 036,48 | 35 636 931,34 |
A. Aktywa trwałe | 8 785 894,73 | 9 236 158,58 | 9 700 803,03 |
B. Aktywa obrotowe | 23 161 385,52 | 26 874 877,90 | 25 936 128,31 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 31 947 280,25 | 36 111 036,48 | 35 636 931,34 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 9 642 883,52 | 10 913 473,49 | 13 765 092,65 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 22 304 396,73 | 25 197 562,99 | 21 871 838,69 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 2 747 386,32 | 3 050 956,82 | 3 534 608,76 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 19 207 278,86 | 20 833 540,14 | 16 242 980,77 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.