Sprawozdania finansowe Majątek Skarpa
Dane bilansowe MAJĄTEK SKARPA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 776 647,75 | 4 664 411,94 | 4 864 716,16 | 5 741 563,55 | 6 100 080,25 | 5 881 631,03 |
A. Aktywa trwałe | 4 394 791,55 | 4 305 168,00 | 4 305 168,00 | 4 346 001,33 | 4 336 001,33 | 4 311 411,53 |
B. Aktywa obrotowe | 381 856,20 | 359 243,94 | 559 548,16 | 1 395 562,22 | 1 764 078,92 | 1 570 219,50 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 4 776 647,75 | 4 664 411,94 | 4 864 716,16 | 5 741 563,55 | 6 100 080,25 | 5 881 631,03 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 1 453 191,33 | 1 527 510,54 | 1 882 128,51 | 2 149 708,43 | 2 061 619,99 | 2 140 888,04 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 323 456,42 | 3 136 901,40 | 2 982 587,65 | 3 591 855,12 | 4 038 460,26 | 3 740 742,99 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 200 000,00 | 935 571,05 | 1 789 321,05 | 3 005 581,65 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 323 456,42 | 3 136 901,40 | 2 782 587,65 | 2 656 284,07 | 2 249 139,21 | 725 378,74 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.