Zarząd firmy MAJAMI Mateusz Szczoczarz, GOSPODARSTWO RYBACKIE LIPA Mateusz Szczoczarz - Mateusz Szczoczarz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Szczoczarz (CEIDG)
Mateusz Szczoczarz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAJAMI MATEUSZ SZCZOCZARZ, GOSPODARSTWO RYBACKIE LIPA MATEUSZ SZCZOCZARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-12-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJSKA POLSKIEGO 3207, PL-37-450, STALOWA WOLA. Główny zakres działalności Mateusz Szczoczarz to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane i inne. NIP MAJAMI MATEUSZ SZCZOCZARZ, GOSPODARSTWO RYBACKIE LIPA MATEUSZ SZCZOCZARZ: 8652409630. REGON MAJAMI MATEUSZ SZCZOCZARZ, GOSPODARSTWO RYBACKIE LIPA MATEUSZ SZCZOCZARZ: 36898001600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Szczoczarz
Więcej informacji o MAJAMI MATEUSZ SZCZOCZARZ, GOSPODARSTWO RYBACKIE LIPA MATEUSZ SZCZOCZARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Scam Alert! Fałszywe bilety na koncerty
Trwa sezon na fałszywe bilety. Okazyjne oferty w social mediach prowadzą do stron z płatnością wyłącznie Blikiem — to fikcja. Są też kolejne podróbki logowania do BOŚ i BPS, fałszywe reklamy z logo

Scamming: Rodzice nie wiedzą co robią dzieci w sieci
Nie wiemy, w jaki sposób nasze dzieci korzystają z internetu – wynika z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców pt. "Nastolatki” przygotowanego przez NASK.