Zarząd firmy MAGNUS FLOWERS Michał Gnich - Michał Gnich, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Gnich (CEIDG)
Michał Gnich prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGNUS FLOWERS MICHAŁ GNICH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-10-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POZNAŃSKA 98, PL-05-850, BRONISZE. Główny zakres działalności Michał Gnich to Sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin (PKD główne: 46.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, transport drogowy towarów. NIP MAGNUS FLOWERS MICHAŁ GNICH: 5342205794. REGON MAGNUS FLOWERS MICHAŁ GNICH: 01524082400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Gnich
Więcej informacji o MAGNUS FLOWERS MICHAŁ GNICH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.