Zarząd firmy MAGDALENA TUTAK tutak.com.pl Magdalena Tutak - MAGDALENA TUTAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-07-01
Działalność gospodarcza MAGDALENA TUTAK (CEIDG)
MAGDALENA TUTAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA TUTAK TUTAK.COM.PL MAGDALENA TUTAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem SIENNICKA 36A6, PL-04-393, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAGDALENA TUTAK to Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura (PKD główne: 82.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP MAGDALENA TUTAK TUTAK.COM.PL MAGDALENA TUTAK: 5212694145. REGON MAGDALENA TUTAK TUTAK.COM.PL MAGDALENA TUTAK: 14085949000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA TUTAK
Więcej informacji o MAGDALENA TUTAK TUTAK.COM.PL MAGDALENA TUTAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.