Zarząd firmy Magdalena Teresińska-Grzeszczak ROR - BUD - Magdalena Teresińska-Grzeszczak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-05-31
Działalność gospodarcza Magdalena Teresińska-Grzeszczak (CEIDG)
Magdalena Teresińska-Grzeszczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA TERESIŃSKA-GRZESZCZAK ROR - BUD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 133, PL-24-300, OPOLE LUBELSKIE. Główny zakres działalności Magdalena Teresińska-Grzeszczak to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: malowanie i szklenie, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostałe sprzątanie, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP MAGDALENA TERESIŃSKA-GRZESZCZAK ROR - BUD: 7171038415. REGON MAGDALENA TERESIŃSKA-GRZESZCZAK ROR - BUD: 43083769900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Teresińska-Grzeszczak
Więcej informacji o MAGDALENA TERESIŃSKA-GRZESZCZAK ROR - BUD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach