Firma MAGDALENA SYLWESTROWICZ Acord Logistics
Ocena | |||
Główna działalnośc | Transport pasażerski na żądanie pojazdem z kierowcą |
Numery rachunków bankowych |
PL14 1050 1445 1000 0090 3292 1190
PL58 1050 1445 1000 0090 3292 1174 |
Działalność PKD:
Firma MAGDALENA SYLWESTROWICZ ACORD LOGISTICS została założona 2015-01-14 i obecnie mieści się przy RYNEK RYNEK GŁÓWNY 28, PL-31-010, KRAKÓW. Główna działalność firmy to pozostały transport lądowy pasażerski. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, doradztwo związane z zarządzaniem, hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność profesjonalna, produkcja gier i zabawek, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, wspomagające transport, wydawanie książek i periodyków, wykończanie wyrobów włókienniczych, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MAGDALENA SYLWESTROWICZ Acord Logistics (REGON 36054124000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
RPP decyduje o stopach, rząd likwiduje CBA, a złoto bije rekordy
RPP podejmuje dziś uchwałę ws. stóp procentowych, a rząd zajmuje się likwidacją CBA i podwyżką CIT dla banków. Złoto osiąga historyczny rekord, przekraczając 4000 USD/u, a inwestorzy czekają na

Cła powstrzymują chiński import. Ale nie chińską ekspansję
Europa kupuje coraz mniej aut elektrycznych z Chin, co jest naturalną konsekwencją wprowadzonych ceł. Pytanie, czy na koniec pozwoli to wyeliminować chińską konkurencję? Bariery handlowe jedynie

Cła na stal są spóźnione i pokazują słabość UE
By utrzymać branżę ważną dla bezpieczeństwa ekonomicznego, cła na stal są potrzebne. Ale podniosą ceny surowca dla wielu innych branż, które i tak mają problem ze znalezieniem nabywców na swoje