Zarząd firmy MAGDALENA PURSKA PR Consulting - MAGDALENA PURSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-01-01
Działalność gospodarcza MAGDALENA PURSKA (CEIDG)
MAGDALENA PURSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA PURSKA PR CONSULTING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-02-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GOTARDA 3, PL-02-683, WARSZAWA. Główny zakres działalności MAGDALENA PURSKA to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach i inne. NIP MAGDALENA PURSKA PR CONSULTING: 5213441920. REGON MAGDALENA PURSKA PR CONSULTING: 38250675200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA PURSKA
Więcej informacji o MAGDALENA PURSKA PR CONSULTING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zakaz social mediów dla dzieci, morska wojna handlowa USA–Chiny
USA otwierają nowy front w konflikcie z Chinami, wprowadzając wysokie opłaty dla firm żeglugowych. Dania planuje zakazać mediów społecznościowych dzieciom poniżej 15. roku życia, a w Polsce rząd

Zagadkowy spadek w niemieckim przemyśle. Będzie jednak lepiej
Według najnowszych danych za sierpień produkcja przemysłowa w Niemczech zanotowała znaczny, większy od prognoz spadek. Czy to kubeł zimnej wody na głowę optymistów wierzących w poważniejsze ożywienie

MFW: deficyt handlowy szkodzi gospodarce
Nowe badania dowodzą, że ujemny bilans w wymianie handlowej ma długotrwały i negatywny wpływ na wzrost gospodarczy. To oznacza, że idea rebalansowania światowego systemu gospodarczego - czyli