Zarząd firmy MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA - MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ (CEIDG)
MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-09-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ELJASZA WALEREGO RADZIKOWSKIEGO 69A26, PL-31-342, KRAKÓW. Główny zakres działalności MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA: 6772141258. REGON MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA: 12076877400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ
Więcej informacji o MAGDALENA PODOLEC-RUBIŚ INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych