Zarząd firmy Magdalena Orlińska Firma Usługowo Handlowa - Magdalena Orlińska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Orlińska (CEIDG)
Magdalena Orlińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA ORLIŃSKA FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JARZĘBINOWA 39, PL-26-065, PIEKOSZÓW. Główny zakres działalności Magdalena Orlińska to Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej (PKD główne: 61.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAGDALENA ORLIŃSKA FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA: 9591285340. REGON MAGDALENA ORLIŃSKA FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA: 260323546.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Orlińska
Więcej informacji o MAGDALENA ORLIŃSKA FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.