Zarząd firmy MAGDALENA KLIMKIEWICZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe COM-HIT - Magdalena Klimkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Klimkiewicz (CEIDG)
Magdalena Klimkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA KLIMKIEWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE COM-HIT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELNA 10, PL-95-083, LUTOMIERSK. Główny zakres działalności Magdalena Klimkiewicz to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, pozostałe sprzątanie i inne. NIP MAGDALENA KLIMKIEWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE COM-HIT: 7751269516. REGON MAGDALENA KLIMKIEWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE COM-HIT: 100077933.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Klimkiewicz
Więcej informacji o MAGDALENA KLIMKIEWICZ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE COM-HIT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,