Zarząd firmy MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA - MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA (CEIDG)
MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRABISZYŃSKA 230A, PL-53-235, WROCŁAW. Główny zakres działalności MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA: 6922291859. REGON MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA: 02121191800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA
Więcej informacji o MAGDALENA JAGIEŁŁO-WALUGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach