Zarząd firmy MAGDALENA BORYCZKO SKLEP WITAMINKA - MAGDALENA BORYCZKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA BORYCZKO (CEIDG)
MAGDALENA BORYCZKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA BORYCZKO SKLEP WITAMINKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem CHOCIMSKA NR DZIAŁKI 29/1, PL-49-300, BRZEG. Główny zakres działalności MAGDALENA BORYCZKO to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAGDALENA BORYCZKO SKLEP WITAMINKA: 7471689418. REGON MAGDALENA BORYCZKO SKLEP WITAMINKA: 16026748900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA BORYCZKO
Więcej informacji o MAGDALENA BORYCZKO SKLEP WITAMINKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
List żelazny dla Henryka Kani za 20 mln zł. Sąd znacznie podniósł oczekiwaną kwotę kaucji
Rosja sprzedaje więcej ropy, ale coraz gorzej na niej zarabia
Rosja bije rekordy w załadunku ropy na tankowce, ale coraz większa część surowca pozostaje na morzu, tworząc zator. Nadpodaż ropy na wodach obniża ceny i ogranicza wpływy Kremla, kluczowe dla
UOKiK ukarał operatora sieci Play. Ponad 108 mln zł za "rabato-sankcje"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 108 mln zł kary na operatora sieci Play, uznając, że stosowany przez firmę mechanizm utraty rabatów działał jak niezgodna z prawem kara umowna za