Zarząd firmy MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ - MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ (CEIDG)
MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŁĄKOWA 31B, PL-40-781, KATOWICE. Główny zakres działalności MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek i inne. NIP MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ: 6342374801. REGON MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ: 24002185500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ
Więcej informacji o MAGDALENA BIEŁANOWICZ-SKUPNIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.