Zarząd firmy MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK POŚREDNICTWO I USŁUGI UBEZPIECZENIOWE - MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK (CEIDG)
MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK POŚREDNICTWO I USŁUGI UBEZPIECZENIOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIĘTEGO DUCHA 45, PL-63-200, JAROCIN. Główny zakres działalności MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne. NIP MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK POŚREDNICTWO I USŁUGI UBEZPIECZENIOWE: 6171891368. REGON MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK POŚREDNICTWO I USŁUGI UBEZPIECZENIOWE: 30136016800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK
Więcej informacji o MAGDALENA BĄCZYK-GORZELAŃCZYK POŚREDNICTWO I USŁUGI UBEZPIECZENIOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.