Zarząd firmy MAG-BUD MAGDALENA WARDA - MAGDALENA WARDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA WARDA (CEIDG)
MAGDALENA WARDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAG-BUD MAGDALENA WARDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ANTONIEGO CHOŁONIEWSKIEGO 3239, PL-85-127, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności MAGDALENA WARDA to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAG-BUD MAGDALENA WARDA: 9532444446. REGON MAG-BUD MAGDALENA WARDA: 34045522000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA WARDA
Więcej informacji o MAG-BUD MAGDALENA WARDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach