Firma Maf Consulting
Adres | CHAŁUBIŃSKIEGO 8, PL-00-613, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Strona internetowa | mafconsulting.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Reprodukcja zapisanych nośników informacji |
Działalność PKD:
Firma MAF CONSULTING została założona 2010-10-12 i obecnie mieści się przy CHAŁUBIŃSKIEGO 8, PL-00-613, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badania naukowe w naukach społecznych, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, tłumaczenia, udostępnianie pracowników, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2021-09-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Maf Consulting (REGON 14262432500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.