Firma Mado Dorota, Mariusz Gąsior
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana |
Numery rachunków bankowych |
PL93 1090 1160 0000 0001 4488 4703
PL51 1090 1160 0000 0001 0081 7486
PL95 1090 1160 0000 0001 3333 4586
PL69 1090 1160 0000 0001 2032 0079 |
Działalność PKD:
Firma MADO DOROTA, MARIUSZ GĄSIOR została założona 2003-02-19 i obecnie mieści się przy ODOLANOWSKA 52, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-12.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Mado Dorota, Mariusz Gąsior (REGON 25157826200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.