Firma MADE IN MEDIA RAFAŁ MADYŃSKI
| Adres | UL. GEN. TADEUSZA BORA-KOMOROWSKIEGO 39A86, PL-03-982, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL87 1160 2202 0000 0005 5737 5691
|
Działalność PKD:
Firma MADE IN MEDIA RAFAŁ MADYŃSKI została założona 2023-01-05 i obecnie mieści się przy UL. GEN. TADEUSZA BORA-KOMOROWSKIEGO 39A86, PL-03-982, WARSZAWA. Główna działalność firmy to pozostała działalność profesjonalna. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MADE IN MEDIA RAFAŁ MADYŃSKI (REGON 52413410800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Huge Thing na własnym kursie. Monika Synoradzka wyznacza nową strategię akceleratora start-upów
Globalizacja umarła, niech żyje… egoizm? Dani Rodrik o nowym porządku świata
Zamiast patrzeć na świat, naprawmy własne podwórko, a skorzystamy na tym wszyscy. Takie jest główne przesłanie Daniego Rodrika, słynnego tureckiego ekonomisty z Harvard University.
AI staje się coraz droższa. Bije to w marże technologicznych gigantów
Runął schemat działania wielkich amerykańskich koncernów, które zawojowały rynek nowych technologii. Setki miliardów dolarów, które wydają na inwestycje odbiją się na wynikach i notowaniach
