Zarząd firmy MACIEJASZEK ŻANETA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MARKO-SPED - ŻANETA MACIEJASZEK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-01
Działalność gospodarcza ŻANETA MACIEJASZEK (CEIDG)
ŻANETA MACIEJASZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MACIEJASZEK ŻANETA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MARKO-SPED, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WIDOK 6, PL-41-200, SOSNOWIEC. Główny zakres działalności ŻANETA MACIEJASZEK to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność pozostałych agencji transportowych i inne. NIP MACIEJASZEK ŻANETA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MARKO-SPED: 6443025924. REGON MACIEJASZEK ŻANETA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MARKO-SPED: 24024005000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŻANETA MACIEJASZEK
Więcej informacji o MACIEJASZEK ŻANETA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MARKO-SPED
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.