Firma Maciej Sztompke Centrum Usług Telefonicznych
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność centrów telefonicznych (call center) |
Numery rachunków bankowych |
PL87 1160 2202 0000 0002 9068 8547
|
Działalność PKD:
Firma MACIEJ SZTOMPKE CENTRUM USŁUG TELEFONICZNYCH została założona 2014-02-27 i obecnie mieści się przy UL. GWIAŹDZISTA 15A-411, PL-01-651, WARSZAWA. Główna działalność firmy to centra telefoniczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, obsługa systemów bezpieczeństwa, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, usługi reklamowe, utrzymanie porządku w budynkach, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-05-28.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Maciej Sztompke Centrum Usług Telefonicznych (REGON 14712434300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio