Zarząd firmy Maciej Stuła Handel,Pośrednictwo,Wyceny Karolina - Maciej Stuła, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maciej Stuła (CEIDG)
Maciej Stuła prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MACIEJ STUŁA HANDEL,POŚREDNICTWO,WYCENY KAROLINA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-03-26 i ma swoją siedzibę pod adresem 19, PL-72-320, LEWICE. Główny zakres działalności Maciej Stuła to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych i inne. NIP MACIEJ STUŁA HANDEL,POŚREDNICTWO,WYCENY KAROLINA: 8571830489. REGON MACIEJ STUŁA HANDEL,POŚREDNICTWO,WYCENY KAROLINA: 32027849500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maciej Stuła
Więcej informacji o MACIEJ STUŁA HANDEL,POŚREDNICTWO,WYCENY KAROLINA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.