Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma MACIEJ RAJCHEL została założona 2020-12-17 i obecnie mieści się przy UL. LEGIONÓW 170, PL-43-502, CZECHOWICE-DZIEDZICE. Główna działalność firmy to sprzedaż artykułów kultury i rekreacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, kupno i sprzedaż nieruchomości, naprawa artykułów użytkowych, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego, produkcja urządzeń i wyrobów medycznych, rachunkowość, księgowość i doradztwo, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, różny usługi indywidualne, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi reklamowe, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MACIEJ RAJCHEL (REGON 38773864500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.