Zarząd firmy MACIEJ PROCHOWSKI UBEZPIECZENIA I FINANSE - MACIEJ PROCHOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ PROCHOWSKI (CEIDG)
MACIEJ PROCHOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MACIEJ PROCHOWSKI UBEZPIECZENIA I FINANSE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem IGNACEGO KRASICKIEGO 25, PL-37-200, PRZEWORSK. Główny zakres działalności MACIEJ PROCHOWSKI to Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych (PKD główne: 42.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie pozostałych specjalistycznych robót budowlanych w zakresie budowy budynków, roboty budowlane specjalistyczne w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP MACIEJ PROCHOWSKI UBEZPIECZENIA I FINANSE: 7941705699. REGON MACIEJ PROCHOWSKI UBEZPIECZENIA I FINANSE: 180071084.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ PROCHOWSKI
Więcej informacji o MACIEJ PROCHOWSKI UBEZPIECZENIA I FINANSE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby