Zarząd firmy Maciej Łatka IT - Store.pl - Maciej Łatka, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-06-01
Działalność gospodarcza Maciej Łatka (CEIDG)
Maciej Łatka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MACIEJ ŁATKA IT - STORE.PL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem ANDERSENA 1A/38, PL-01-911, WARSZAWA. Główny zakres działalności Maciej Łatka to Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP MACIEJ ŁATKA IT - STORE.PL: 1181773805. REGON MACIEJ ŁATKA IT - STORE.PL: 14169168000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maciej Łatka
Więcej informacji o MACIEJ ŁATKA IT - STORE.PL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach