Zarząd firmy MACIEJ DOMAGAŁA AGENCJA HANDLOWA LIMBA - CATERING - MACIEJ DOMAGAŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ DOMAGAŁA (CEIDG)
MACIEJ DOMAGAŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MACIEJ DOMAGAŁA AGENCJA HANDLOWA LIMBA - CATERING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-09-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 10, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności MACIEJ DOMAGAŁA to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP MACIEJ DOMAGAŁA AGENCJA HANDLOWA LIMBA - CATERING: 6222504945. REGON MACIEJ DOMAGAŁA AGENCJA HANDLOWA LIMBA - CATERING: 251597035.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ DOMAGAŁA
Więcej informacji o MACIEJ DOMAGAŁA AGENCJA HANDLOWA LIMBA - CATERING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Warsaw Security Forum, inflacja w Polsce i spór o kolej dużych prędkości
Warszawa staje się centrum debaty o bezpieczeństwie – trwa Warsaw Security Forum. GUS poda dziś wstępny odczyt inflacji za wrzesień, a rynki analizują dane z Europy. W tle politycznego i

BinderLess stworzył cyfrowe narzędzie dla budowlańców
Polski start-up dostał kapitał na rozwój oprogramowania, które ma umożliwić inżynierom "rozmawianie” z budynkami z pomocą agenta AI. Już stawia pierwsze kroki za granicą i szykuje się do kolejnej

Marne szanse na odbicie inwestycji w firmach
Zaledwie 7 proc. małych i średnich przedsiębiorców planuje więcej inwestować. Jeszcze trzy miesiące temu takie deklaracje składało prawie dwa razy więcej firm.