Firma Maciej Babiński POP ART - AGENCJA MARKETINGOWA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków |
Działalność PKD:
Firma MACIEJ BABIŃSKI POP ART - AGENCJA MARKETINGOWA została założona 1997-07-01 i obecnie mieści się przy UL. KRAWIECKA 30G2, PL-81-178, GDYNIA. Główna działalność firmy to wydawanie książek i periodyków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, produkcja rur, przewodów i łączników stalowych, reprodukcja zapisanych nośników informacji, sprzątanie obiektów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Maciej Babiński POP ART - AGENCJA MARKETINGOWA (REGON 19135423800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio