Firma MACHOWSKI RADOSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MARAD
Ocena | |||
Główna działalnośc | Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych |
Działalność PKD:
Firma MACHOWSKI RADOSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MARAD została założona 2002-04-03 i obecnie mieści się przy AL. ALEJA TYSIĄCLECIA 643, PL-82-300, ELBLĄG. Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01. Główna działalność firmy to kupno i sprzedaż nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, roboty budowlane budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie MACHOWSKI RADOSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MARAD (REGON 17079625700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.