Sprawozdania finansowe Machinefish Materials & Technologies
Dane bilansowe MACHINEFISH MATERIALS & TECHNOLOGIES
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 194 134,58 | 263 388,94 | 268 192,91 | 213 034,40 | 246 162,10 |
A. Aktywa trwałe | 14 269,01 | 12 676,73 | 11 084,45 | 9 492,17 | 7 899,89 |
B. Aktywa obrotowe | 179 865,57 | 250 712,21 | 257 108,46 | 203 542,23 | 238 262,21 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 194 134,58 | 263 388,94 | 268 192,91 | 213 034,40 | 246 162,10 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 177 293,50 | 242 530,83 | 250 012,67 | 198 764,11 | 235 503,22 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 16 841,08 | 20 858,11 | 18 180,24 | 14 270,29 | 10 658,88 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 16 841,08 | 20 858,11 | 18 180,24 | 14 270,29 | 10 658,88 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.