Zarząd firmy MAC STORE KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK - KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK (CEIDG)
KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAC STORE KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA WOJSKA POLSKIEGO 3, PL-05-520, KONSTANCIN-JEZIORNA. Główny zakres działalności KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP MAC STORE KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK: 9511973547. REGON MAC STORE KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK: 14672377400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK
Więcej informacji o MAC STORE KATARZYNA WIELEMBOREK-FILIPIUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.