Firma Maas Loop
Adres | 954, PL-36-002, JASIONKA | |
Województwo | podkarpackie | |
Telefon |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałych narzędzi mechanicznych |
Numery rachunków bankowych |
PL10 1050 1562 1000 0090 8105 3168
PL11 1050 1562 1000 0090 8105 3150
PL85 1050 1562 1000 0090 8105 3176
PL13 1050 1445 1000 0090 8341 3782 PL23 1050 1445 1000 0090 8366 0564 PL98 1050 1445 1000 0090 8366 0572 |
Działalność PKD:
Firma MAAS LOOP została założona 2020-09-24 i obecnie mieści się przy 954, PL-36-002, JASIONKA. Główna działalność firmy to maszyny i narzędzia mechaniczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gotowe wyroby metalowe, maszyny ogólnego przeznaczenia, maszyny ogólnego przeznaczenia, maszyny specjalnego przeznaczenia, produkcja konstrukcji metalowych i części, specjalistyczne projektowanie, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-04.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Maas Loop (REGON 38710982000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby