Zarząd firmy MAARS MIROSŁAWA ZYDORCZAK - Mirosława Zydorczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosława Zydorczak (CEIDG)
Mirosława Zydorczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą MAARS MIROSŁAWA ZYDORCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-06-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOŹMIŃSKA 28, PL-63-700, KROTOSZYN. Główny zakres działalności Mirosława Zydorczak to Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja opakowań z tworzyw sztucznych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP MAARS MIROSŁAWA ZYDORCZAK: 6211004009. REGON MAARS MIROSŁAWA ZYDORCZAK: 250655598.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosława Zydorczak
Więcej informacji o MAARS MIROSŁAWA ZYDORCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.