Zarząd firmy M3DIATRANSFORM MACIEJ SKÓRZEWSKI - MACIEJ SKÓRZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-08-25
Działalność gospodarcza MACIEJ SKÓRZEWSKI (CEIDG)
MACIEJ SKÓRZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą M3DIATRANSFORM MACIEJ SKÓRZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-10-20 i ma swoją siedzibę pod adresem ZAWILCA 51, PL-05-092, ŁOMIANKI. Główny zakres działalności MACIEJ SKÓRZEWSKI to Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi (PKD główne: 59.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z projekcją filmów, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, nadawanie programów radiofonicznych i inne. NIP M3DIATRANSFORM MACIEJ SKÓRZEWSKI: 1181750046. REGON M3DIATRANSFORM MACIEJ SKÓRZEWSKI: 387224923.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ SKÓRZEWSKI
Więcej informacji o M3DIATRANSFORM MACIEJ SKÓRZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio