Zarząd firmy M&S SALES MATEUSZ SZYMAŃSKI - MATEUSZ SZYMAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MATEUSZ SZYMAŃSKI (CEIDG)
MATEUSZ SZYMAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą M&S SALES MATEUSZ SZYMAŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ROZWOJOWA 2, PL-44-240, ŻORY. Główny zakres działalności MATEUSZ SZYMAŃSKI to Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych (PKD główne: 46.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP M&S SALES MATEUSZ SZYMAŃSKI: 6511734114. REGON M&S SALES MATEUSZ SZYMAŃSKI: 381946851.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ SZYMAŃSKI
Więcej informacji o M&S SALES MATEUSZ SZYMAŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby