Zarząd firmy M.S. Konstruktor - Nadzory Inwestorskie Michał Satowski - Michał Satowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Satowski (CEIDG)
Michał Satowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą M.S. KONSTRUKTOR - NADZORY INWESTORSKIE MICHAŁ SATOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 150D, PL-23-114, JABŁONNA DRUGA. Główny zakres działalności Michał Satowski to Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków (PKD główne: 41.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, malowanie i szklenie i inne. NIP M.S. KONSTRUKTOR - NADZORY INWESTORSKIE MICHAŁ SATOWSKI: 9181996610. REGON M.S. KONSTRUKTOR - NADZORY INWESTORSKIE MICHAŁ SATOWSKI: 061727743.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Satowski
Więcej informacji o M.S. KONSTRUKTOR - NADZORY INWESTORSKIE MICHAŁ SATOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby