Zarząd firmy M&M Medical Stuff Michał Kwietniewski - Michał Kwietniewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Kwietniewski (CEIDG)
Michał Kwietniewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą M&M MEDICAL STUFF MICHAŁ KWIETNIEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-06-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SANDOMIERSKA 15876, PL-25-324, KIELCE. Główny zakres działalności Michał Kwietniewski to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP M&M MEDICAL STUFF MICHAŁ KWIETNIEWSKI: 6572989908. REGON M&M MEDICAL STUFF MICHAŁ KWIETNIEWSKI: 52883207400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Kwietniewski
Więcej informacji o M&M MEDICAL STUFF MICHAŁ KWIETNIEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.