Zarząd firmy M.K. MARCELL KATARZYNA SZTAFA - KATARZYNA SZTAFA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA SZTAFA (CEIDG)
KATARZYNA SZTAFA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą M.K. MARCELL KATARZYNA SZTAFA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-08-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA OKRZEI 202, PL-57-500, BYSTRZYCA KŁODZKA. Główny zakres działalności KATARZYNA SZTAFA to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność obiektów kulturalnych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostałe formy udzielania kredytów i inne. NIP M.K. MARCELL KATARZYNA SZTAFA: 8811461704. REGON M.K. MARCELL KATARZYNA SZTAFA: 36226344300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA SZTAFA
Więcej informacji o M.K. MARCELL KATARZYNA SZTAFA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach