Sprawozdania finansowe M For You 2 Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Dane bilansowe M FOR YOU 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 191 217,18 | 4 890 713,23 | 6 661 728,20 | 7 635 649,60 | 6 294 199,56 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 261 000,00 | 207 000,00 |
B. Aktywa obrotowe | 2 670 503,78 | 4 538 557,23 | 5 266 014,80 | 7 324 649,60 | 6 037 199,56 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 1 520 713,40 | 352 156,00 | 1 395 713,40 | 50 000,00 | 50 000,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 4 191 217,18 | 4 890 713,23 | 6 661 728,20 | 7 635 649,60 | 6 294 199,56 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 4 145 336,01 | 2 648 490,08 | 4 028 772,13 | 2 543 819,24 | 2 961 558,32 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 45 881,17 | 2 242 223,15 | 2 632 956,07 | 5 091 830,36 | 3 332 641,24 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 10 144,16 | 12 169,74 | 12 169,74 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 35 737,01 | 2 230 053,41 | 2 620 786,33 | 5 091 830,36 | 3 332 641,24 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.