Firma M.cleaning Automotive
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL38 2490 0005 0000 4530 0048 2652
|
Działalność PKD:
Firma M.CLEANING AUTOMOTIVE została założona 2024-12-05 i obecnie mieści się przy UL. JANA KAZIMIERZA 12-52, PL-01-248, WARSZAWA. Główna działalność firmy to naprawa pojazdów samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, niespecjalistyczne sprzątanie budynków, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-12-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie M.cleaning Automotive (REGON 54035816600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
