Zarząd firmy M.B. PRODUCTION MICHAŁ BUNIO - MICHAŁ BUNIO, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza MICHAŁ BUNIO (CEIDG)
MICHAŁ BUNIO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą M.B. PRODUCTION MICHAŁ BUNIO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRAŃCOWA 2617, PL-02-493, WARSZAWA. Główny zakres działalności MICHAŁ BUNIO to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP M.B. PRODUCTION MICHAŁ BUNIO: 7251390924. REGON M.B. PRODUCTION MICHAŁ BUNIO: 47307455500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ BUNIO
Więcej informacji o M.B. PRODUCTION MICHAŁ BUNIO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.