Zarząd firmy M-AUTO Firma Handlowo-Usługowa Piotr Michalski - Piotr Michalski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Michalski (CEIDG)
Piotr Michalski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą M-AUTO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIOTR MICHALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-07-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 11, PL-11-015, OLSZTYNEK. Główny zakres działalności Piotr Michalski to Sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 47.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, naprawa blacharsko-lakiernicza oraz konserwacja pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych i inne. NIP M-AUTO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIOTR MICHALSKI: 7391647866. REGON M-AUTO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIOTR MICHALSKI: 510990404.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Michalski
Więcej informacji o M-AUTO FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIOTR MICHALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby