Sprawozdania finansowe Lwi
Dane bilansowe LWI
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 507 479,35 | 1 215 222,00 | 1 513 623,66 | 1 948 586,28 | 2 502 146,41 | 1 321 780,39 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 365 000,00 | 365 000,00 | 365 000,00 | 449 600,00 | 450 750,00 |
B. Aktywa obrotowe | 507 479,35 | 850 222,00 | 1 148 623,66 | 1 583 586,28 | 2 052 546,41 | 871 030,39 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 507 479,35 | 1 215 222,00 | 1 513 623,66 | 1 948 586,28 | 2 502 146,41 | 1 321 780,39 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -2 580,48 | 408 785,12 | 589 468,20 | 724 972,58 | 910 939,18 | 1 055 833,62 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 510 059,83 | 806 436,88 | 924 155,46 | 1 223 613,70 | 1 591 207,23 | 265 946,77 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.